صفحه اول     درباره ما     تماس         پیوندها  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 19:33   
  >> روی خط خبرها:  
   آخرین مطالب  
  جزییات ماجرای ربوده شدن لنج ایرانی توسط دولت سومالی/ارتباط با صیادان ربوده شده از طریق واتس‌اپ
  قشر فرهنگی با تکلیف گرایی روح حقیقت دین داری را احیا می کنند
  لزوم فراهم سازی بستر مناسب فرهنگی متناسب با نیازهای پژوهشی
  حمایت جمعی از زنان سیستان و بلوچستان از علی اوسط هاشمی
  آزمون های نوبت دوم ورود به حرفه مهندسان در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رونق اقتصادی و مهار تورم مهمترین وظیفه دولت است
  آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم از 23 مهر
  پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار به مناسبت درگذشت عالم ربانی " محمد یوسف حسین پور "
  ورود کشتی حامل بخش سوم تجهیزات طرح توسعه بندر شهید بهشتی به بندر چابهار
  دستگیری ملوانان کنارکی توسط کشور سومالی غیر قانونی است
  585 مسجد و سکوی نماز در حال ساخت در وزارت راه و شهرسازی
  دشمنان در تلاشند تا قیام امام حسین(ع) را به جهانیان برعکس معرفی کنند
  30 درصد دام وارداتی به سیستان و بلوچستان در اختیار پرواربندی ها قرار گیرد
  سیستان و بلوچستان نیازمند جذب 12 هزار معلم است
  چابهار یکی از هاب های مهم صادراتی کشور در زمینه فولاد و پتروشیمی است
  آغاز مهلت ثبت نام کارفرمایان داوطلب نمایندگی در هیات حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان
  برای توسعه سواحل مکران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد
  شور و عشق به امام حسین (ع) برای همیشه در قلوب مومنین ساری و جاری است
  افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق
  برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر سیستان و بلوچستان در زاهدان
آرشیو آخرین مطالب
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1808صفحه نخست » اخبار استانسه شنبه، 8 بهمن 1392 - 05:06
انتصاب های مهم در استان / معاونت های توسعه منابع انسانی و عمرانی + چند فرمانداری
انتصاب های مهم در استان / معاونت های توسعه منابع انسانی و عمرانی + چند فرمانداریبر اساس اخبار دریافتی طی روزهای آینده انتصاب های مهمی در استان صورت خواهد گرفت. بر این اساس دو معاون استانداری یعنی معاون توسعه منابع انسانی و معاون عمرانی منصوب خواهند شد. همچنین تعدادی از فرمانداران استان نیز مشخص خواهند شد.
  

به گزارش ندای زاهدان بر اساس اخبار دریافتی طی روزهای آینده انتصاب های مهمی در استان صورت خواهد گرفت. بر این اساس دو معاون استانداری یعنی معاون توسعه منابع انسانی و معاون عمرانی منصوب خواهند شد. همچنین تعدادی از فرمانداران استان نیز مشخص خواهند شد.
از خانم زهرا اربابی به عنوان گزینه نهایی معاونت توسعه منابع انسانی و از باقر کرد به عنوان گزینه نهایی معاونت عمرانی نام برده می شود.  ظاهرا "مالکی " از کارشناسان سازمان مدیریت نیز برای معاونت برنامه ریزی استانداری در نظر گرفته شده است.

همچنین طی روزهای اخیر بین  شش تا نه فرماندار جدید نیز توسط استاندار برای منطقه سیستان و بلوچستان منصوب خواهند شد. نام دو زن در بین لیست فرمانداران جدید وجود دارد که یک نفر برای یکی از شهرستانهای منطقه سیستان و دیگری هم برای یکی از شهرستانهای منطقه بلوچستان در نظر گرفته شده اند.

   
  

به اشتراک بگذارید:       Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 202 نظر (فعال: 132 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 70)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
عارف حسین زایی
|    | 1393/3/27 - 18:00 |     1     0     |
سلام و خسته نباشید : ناراحت نباشید عزیزان مسئول و دولتمردان زحمت کش واقعی اگر ما تبعیض و پارتی بازی و خیلی از مسائلی که همه خوب میدانیم منظورم چی هست را کنار بگذاریم و حق را به حق دار و کار را به کاردان واقعی مشکلات کمتر میشود در بلوچ و بلوچستان افرادی لایق و کار کن با تفکر بالا داریم دولت تدبیر و امید ولی اتحاد و همبستگی نداریم و چوب آن را خوردیم و میخوریم : اگر مسئولین محترم به بلوچ عرصه و همکاری و ارزش کاری و امنیتی داشته باشد و همه امور طبق کالبد شکافی و منطبق با فرد مسئول و مردم باشد و احترام بلوچ حفظ شود باور کن بلوچ جان خود را فدا میکند . ولی افسوس ؟ مرزبانان بیچاره را کی آزاد کرد ما بلوچها و برادران سیستانی باید اتحاد و همبستگی خود فعال کنیم و نگذاریم ؟ مدیریت طلبی و پست و مقام بالا . کرسی و موقعیت بالا چه خوبی دارد مگر فقط مسئلیت بالای نمیخواهد ؟ افراد عاقل و خردمند قدیمی دنبال سمت و پست و مقام نبودند ولی مدیریت صحیح و عملکرد بالا و بازده کاری داشتند . درست است یا نه ؟ جواب دهید و ... با احترام و پوزش عارف از چابهار.

د
|    | 1393/2/1 - 16:50 |     0     0     |
چرا درمانگاه روستای ناصر اباد سوران

مدتی است /دکتر ندارد/اما خیلی
مریض از روستاهای اطراف میاند به امید امدن دکتر

د
|    | 1393/2/1 - 16:49 |     0     1     |
چرا درمانگاه روستای ناصر ابادمدتی است /دکتر ندارد/اما خیلیمریض از روستاهای اطراف میاند به امید امدن دکتر

صابر
|    | 1392/11/23 - 16:20 |     1     4     |
آقایونی که همش از برکناری فرماندار ایرانشهر حرف میزنند منافع خودشون در خطره جلوی مقامات چاپلوسی میکنند بعد هرچی دلشون میخواد مینویسند براشون متاسفم

raeisicfz
|    | 1392/11/24 - 18:46 |     4     0    
پاسخ: انشالله که زودتر شایعات اتصابات به واقعیت برسد و نیروهای زبده مانند دکتر کرد و دیگرا بتوانند همچون گذشته به مردم خدمت نمایند.

ایرانشهری
|    | 1392/11/21 - 15:07 |     16     1     |
قضیه خانم اربابی چیه داره همه پستای استان میگیره همون منطقه ازاد نوش جونش دیگه استانداری زیادیشه .صد رحمت به دولت قبل اینا آش و جاش باهم میخوان.به فکر تخصص باش آقای استاندار وگرنه خدا خودش خیره کنه

صبرایوب
|    | 1392/11/20 - 22:56 |     2     2     |
این انتصابها انجام می شودعجله نکنی همچنان منتظراستانداربودی

عزیز
|    | 1392/11/20 - 05:58 |     20     1     |
جناب آقای استاندار باورکن صدای شلیک گلوله را شنیدم. ایرانشهر مردم بعداز غروب جرات ندارن برن بیرون خونه یا مسجد از بس کوچه ها تاریک سوت و کور اما راکبین موتورسوار نقاب بسته در کمین نشسته اند.اما برخی از مسولین ناامنی ایرانشهر را درگیریهای طایفه ای گزارش میدهند.
درحالیکه شواهد به اثبات میرساند به دلیل مقاومت صاحب مال با یک گوشی یا موتورسیکلت سارقین خدازده اقدام به قتل و سرقت مال آن نموده اند. گزارشات در کلانتریها موجود و فراون است. ایرانشهرآرزوی فرمانداری برنامه ریز مقتدر و نترس داردکاربلد نباشد کارآمد باشد مدرک نداشته باشد درک داشته باشد.کفایت میکند

ایرانشهری
|    | 1392/11/19 - 06:27 |     34     1     |
با سلام .توروبه خدا قسم اقای استاندار هرچه سریعتر فرماندارایرانشهروبرکنار کنید به خداقسم ماشبی نیست که صدای تیراندازی نشنویم .شهرماشده بی صاحب .اقای بامری هرهفته باخودروی دولتی وبامحافظ هاش میره زاهدان برا کلاس های فوق لیسانسش .خودتون تحقیق کنیدو قضاوت کنید .استاندار قبلی قراربوداولین گزینه برکناری باشه ولی نکرد آخه ازبس که چاپلوسه .قسمتون دادم اقای هاشمی تورو خدا شما گول چشم هاشونخورید

صبور
|    | 1392/11/23 - 16:28 |     0     3    
پاسخ: مشکل شما اینه که از گماشته های خودتون فرماندار نشده وقتی خودتون همکاری نمیکنید به دیگران توهین نکنید شما تادیروز چاپلوسی فرماندارو میکردید حالا کاسه داغ تر از آش شدید
ناشناس
|    | 1392/11/19 - 14:59 |     22     1    
پاسخ: متاسفانه این آقا و طایفه اش انگار قرار است همانند حکومت های پادشاهی تا نسل ها بر ایرانشهر حکومت کنند و ای کاش فرماندار با تدبیر و داریتی هم بودند .وضعیت امنیتی فعلی شهر ایرانشهر گویای همه چی هست

ایران
|    | 1392/11/18 - 03:44 |     18     1     |
جناب استاندار باسلام شمارا بخدا اینقدر اصلاح طلب بازی در نیاورید بفکر مشکلات اساسی مردم باشید مردم از جناح بازی واقعا خسته شدن عزیزمن اشتغال را فراموش نکنید مشکل ناامنی پدر مردم را دراورده در ایرانشهر این مسولیت امانتی است در دست شما در انتخاب فرماندار دقت بیشتری اعمال کنید اشتباهات گذشتگان را تکرار نکنید تجربه/تعهد/تخصص/پاکدستی/تدبیر/فراجناحی/معتدل دارای ریشه اصیا رامدنظر داشته باشید دوران ازمون وخطا به سر رسیده امکان جبران دیگر وجود ندارد با افراد دلسوز مردم مشورت کنید اندیشمندان نخبگان واقعی معتمدین علما و... بعنوان یک برادر به شما نصیحت میکنم بفکر اخرت تصمیمات خود باشید انشالله با سعه صدر تصمیم بگیرید تا نتایج مطلوبی داشته باشد .این استان مدیران فراح جناحی را میطلبد انسانهای زمعتدل انسانهای مهربان درد اشنا خدمتگزار انشاله موفق باشید

مهدی
|    | 1392/11/18 - 00:47 |     9     3     |
باسلام خدمت استاندار محترم وارزوی موفقیت .بنده از قبول شده های ازمون استانداری در تاریخ 30فروردین 92هستم .با یاری خدا تونستم تو این ازمون قبول بشم اقای نوبخت اول دی مجوز جذب قبول شده ها رو دادن . از طرف تمام جوونای این استان که چشم به این استخدامی دوختن خواهش میکنم شما رو به خدا خبر جدیدی که نشانه امید به جذب ما در ادارات باشه رو بدین.من متاهل هستم و یک فرزند دارم . با تشکر و ارزوی موفقیت و سلامتی برای شما استاندار عزیز و دلسوز .

خوشخو دهانی
|    | 1392/11/17 - 15:39 |     18     1     |
بنده با اقای بارکزائی موافق هستم کسانی که دارای حسن اخلاق و مشکلات مالی عدیده هستند و سر ثواب اموات نامدارشان به پست رسیده اند هر چه زودتر باید عزل شوند ایکاش این اقا ذره ای هم مرام و منش اموات خود را به ارث میبرد ارد و نان بعضی ها را از خوردن انداخت و چه شکم هائی گشنه مانده و بعضی ها هم هر سال تشرف به خانه خدا و ساخت و ساز و خرید ماشین های میلیونی اخر یک کارمند قراردادی چقدر درامد دارد


حقگو
|    | 1392/11/20 - 19:06 |     15     0    
پاسخ: پارتی بازی در روز روشن!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از کارمندان تازه تبدیل وضعیت شده به پیمانی استانداری که در یکی از بخشداری های چابهار بوده و همانند همه تعهد خدمت 10 ساله داده بود در کمتر از 5 ماه با سفارش و بر خلاف تعهدش و قانون به فرمانداری میرجاوه مامور به خدمت گرفته ولی من و امثال من که پارتی نداریم باید در شهرستان های استان تا 10 سال بمانیم.
آقای استاندار خواهش می کنیم رسیدگی و با متخلفین برخورد کنید.

م کردی
|    | 1392/11/19 - 14:53 |     20     4    
پاسخ: کاملا موافقم.همانند آقای ... کارمند قراردادی استانداری که با لابی گری برخلاف قانون قراردادی ها که امکان انتقال ندارند از بلوچستان به مرکز استان منتقل شده و اکنون به دنبال پست گرفتن نیز هست.

صبر بده
|    | 1392/11/17 - 13:51 |     10     1     |
فرماندار چابهار کی. عوض میشود ایهاالناس

مارندگانی
|    | 1392/11/16 - 15:45 |     4     0     |
سلام جناب استاندار . خواهشا بازدیدی از منطقه محروم بخش ایرندگان داشته باشید ، منطقه ایی که در مسیر اصلی قرار نگرفته و انواع سوء استفاده می شود ، بخشدار آن پایه گذار اختلافات طایفه ای گوناگون در ایرندگان . مردم شدیدا از نامبرده گله من و ایشان را نمی خواهند . باید تکلیفش روشن و منتظر بخشدار جدید هستیم .

نیت
|    | 1392/11/20 - 02:51 |     0     7    
پاسخ: آقای خوشخو دهانی. اسم ترکیبی جالبی برای خودت انتخاب کردی!!یک کامنت و محتوا رو با چند اسم مستعار میذاری بسه اونایی که باید بشنوند شنیدند و اونایی که نیت شما رو بدونند هم فهمیدند !!! بهتره اون کارمندای قراردادی رو خودت با اسم خودت معرفی کنی و جرات دفاع از عقیده ی خودت رو داشته باشی . موفق باشی



ناشناس
|    | 1392/11/16 - 04:26 |     16     2     |
از آقای استاندار درخواست داریم نسبت به گزینه احتمالی معاونت برنامه ریزی جناب آقای مالکی حساسیت بیشتری بخرج دهند و فردی را که اصلح و کارآمد و از غرض ورزی بدور است انتخاب نمایند.

سلیم
|    | 1392/11/16 - 01:37 |     10     1     |
از جناب استاندار تقاضا می شود که برای سازمان مدیریت و توسعه منابع انسانی افراد توانمند و متخصص و افرادی که تجربه اجرایی کاملا مرتبط با این سمت هایعنی در زمینه برنامه ریزی و توسعه دارند، در نظر بگیرند. کسی که فقط روش های ستنی حساب بودجه را بلده و دیگر هیچ یا کسی که چون در ستاد دکتر روحانی بوده نه تجربه اجرایی دارد نه تخصص لازم و نه توانایی کافی؛ برای این سمت ها نه تنها شایسته نبوده بلکه فقط با تصمیات غیرکارشناسی بودجه و سرمایه های استان را هدر خواهند داد.
کافی است استاندار اندکی دقت و زیرکی به خرج دهند. افراد توانمند و کم شناخته ای در خود سازمان مدیریت و استانداری هستند که از پتانسیل و ظرفیت شایسته آنها در جهت توسعه استان استفاده نشده است.


ناشناس
|    | 1392/11/14 - 21:49 |     25     0     |
درکمتر ازهشت سال خیلی ازافرادی که پست ومسولیتی داشته اند صاحب ثروت فابل توجه ایشده اند لطفا توضیح دهند این ثروت ومکنت را از کجا آورده اند درصحتورتی یک استاد دانشگاه با حقوق بیشتر نتوانسته ماشین پرایدش رو عوض کنه لطفا استاندارمحترم از افراد چشم دل سیر برای پست بخشدار وفرماندار..... استفاده کنید نه از کسانی که

اعتدالابلوچ
|    | 1392/11/16 - 15:54 |     8     7    
پاسخ: از طرف جمعی از جوانان و تحصیل کردگان مکران زمین از آقای استاندار بابت دیدگاه مثبت ایشان در خصوص بکارگیری برخی از نیروهای نخبه بلوچ همچون دکتر کرد،مبارکی،مالکی و ..... در مناصب مدیریتی استان تقدیر و تشکر مینماییم.
امید است با این انتصابات و عملکرد مناسب این بزرگواران شاهد پیشرفت روز افزون استانمان در زمینه های مختلف باشیم.

رییسی از چابهار
|    | 1392/11/16 - 14:58 |     7     1    
پاسخ: فرماندار چابهار آقای حیدری کی عوض میشه؟؟ لطفا یکی بگه

کهرازهی از زاهدان
|    | 1392/11/14 - 18:20 |     25     0     |
برای پستهای استان می بایست فردی با تحصیلات بالا و سابقه خوب کاری برگزیده شود.بلوچ و زابلی مهم نیست بلکه انسانیت مهم است.البته در هر منطقه باید بومی گزینی هم شود.

بارک زهی از ایرانشهر
|    | 1392/11/14 - 18:12 |     26     0     |
سعید اربابی لطفا بررسی کن برخی از کارمندانت با داشتن پدر بازنشسته و خانواده کم وسع چگونه خانه ها ساخته اند .والله نمیدانستیم آرد و نان این قدر درامد دارد.

بارک زهی از ایرانشهر
|    | 1392/11/19 - 20:19 |     11     0    
پاسخ: علامت تعجب عزیز نماینده به کارمندان مداخله نمیکنه ولی باید بدونه تو حوزه اش چه خبره و چی به چیه و باید بدونه هر کسی رو کجا بذارن و بررسی کنن که افراد بی سواد از مناصب الکی که از صواب امواتشون مرحوم مسعود هاشم زهی بهشون رسیده از جاشون پا بشن و بدونن که خودشون لیاقتی نداشتن
!!
|    | 1392/11/18 - 17:09 |     1     15    
پاسخ: آقایی که به اسم بارکزهی کامنت گذاشتی .بهتره از اسم مردم استفاده نمی کردی .!!!
از همه مهتر اینکه مگر نماینده های مجلس کارمندان را مدیریت می کنند ؟!!! اینها همه به دولت نه این دولت بلکه همان دولتی که حمد و قنایش را می کردید .برمی گردد!
وظایف مجلس و دولت را مطالعه کن سپس انتقاد کن !


بارک زهی از ایرانشهر
|    | 1392/11/14 - 18:10 |     23     0     |
ما فقط خواهشمندیم افرادی که فاقد صلاحیت هستند و از سر ثواب اموات و دوستی های فامیلی به جایی رسیدن و بیسواد هستند هر چه زودتر برداشته شوند.نماینده ایرانشهر لطفا رسیدگی کن

دهانی
|    | 1392/11/17 - 15:41 |     11     0    
پاسخ: درود بر تو بارکزئی با شما موافق هستم

بلوچ
|    | 1392/11/14 - 16:29 |     10     0     |
امیدوارم این انتصاب ها برسرخودی نباشدمدیریتی باشد

علی اصغر
|    | 1392/11/14 - 14:51 |     17     1     |
استان ما شده محل درآمدزایی عده ای خاص، که مدام با تبادل پست های کلیدی با هم معامله می کنند. این استان اینجوری راه به جایی نخواهد برد. استاندار محترم ، لازم است شما با گسترش حلقه مشورتی خود و آگاهی از نظر مردم و با رویکرد عدالت محور شایسته ترین و توانمندترین افراد را در سمت های کلیدی از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی به کار گیرید. گزینه های مطرح فعلی تخصص و شایستگی لازم را ندارند. افراد را براساس شایستگی انتخاب می کنند نه براساس قومیت و مذهب و نه براساس حضور و فعالیت در ستاد دکتر روحانی.
امیدواریم نظر مردم را بشنوید و با کارهای کارشناسی شده کارنامه درخشانی در این استان بر جای بگذارید

حامد غلامی
|    | 1392/11/14 - 14:25 |     9     26     |
سلام من به عنوان یک بیرجندی الاصل افتخار میکنم متولد زاهدانم و برای این استان رتبه اول شرکتهای دانش بنیان کشور را به ارمغان اوردم با مسولین تاسیونالیست مخالفم واز تفکر غلط انها بسیار اسیب دیدم دستم را در دست دوستان سیستانی و بلوچ میگزارم و برای ابادانی استان وکشورم تلاش میکنم دیگر از تندرویهای قومی خسته شدم

ناشناس
|    | 1392/11/16 - 04:30 |     23     0    
پاسخ: دوست بیرجندی عزیز ما با شما مشکلی نداریم . یک سری به اداره کل فرودگاه بزنید ببینید از وقتی مدیرکل بیرجندی شده چه بلایی سر بچه های بومی آوردن به بومی ها پست نمیدن برای فرودگاه حاضرن معاون با سابقه 6 سال از بیرجند بیارن ولی از بین نیروهای بومی با سابقه بالای 20 سال معاون نمیذارن که در آینده ادعای مدیرکلی نکنن اینا رو ما داریم می بینیم پس به ما حق بدید مجبوریم با یک اینچنین افرادی که حق بچه های بومی رو پایمال می کنند برخورد درستی نداشته باشیم این رسم درستی نیست که مهمان میزبان رو از خانه اش بیرون کند و انتظار روی خوش هم داشته باشد

احمد
|    | 1392/11/14 - 03:42 |     12     1     |
مردم از رسانه ها از جمله سایت های خبری انتظار دارند که عادلانه و بی طرفانه عمل کنند. اما شما بسیاری از نظرات را که منع قانونی و اخلاقی خاصی برای انتشارشان وجود ندارد را منتشر نکردید. خواهشا خودتان را در توسعه این استان سهیم بدانید و منافع عموم مردم را مد نظر قرار دهید. نظرات مردم را منتشر کنید تا استاندار گزینه های ناکارآمد و ضعیف را بهتر بشناسند و گزینه های مناسبی برای پست های کلیدی انتخاب نمایند

حسن
|    | 1392/11/13 - 18:40 |     17     1     |
ازجناب استاندار تقاضا داریم حق بدی آب وهوا وریزگردها را پیگیری نمایند.

بلوج زابل
|    | 1392/11/15 - 07:05 |     14     16    
پاسخ: احسنت بر استاندار توانمند که زیر بار فشار افراطیون نرفتنند و از گزینه های بسیار محبوب،کارامد و مردمی همچون دکتر باقر کرد و سایر توانمندان بلوچ در استان استفاده مینمایند.
انشالله همه این عزیزان موفق باشند.


ناشناس
|    | 1392/11/13 - 17:30 |     28     5     |
بهترین گزینه برای معاونت برنامه ریزی استانداری انتخاب نیرویی خارج از آن سازمان است تا آن سازمان رو در زمان احیا از شکل سنتی و بسته قبل خارج کرده و نیروهای متعصب آنجا را تعدیل یا طرد نماید.

فرهنگی
|    | 1392/11/13 - 05:00 |     9     11     |
شهر سوران متاسفانه باوجود مدیریت ضعیف چه بخشدار محترم مرکزی وچه بقیه شهر رو بجای جلو بردن از نظربهبود وضعیت به عقب میبرن.شبکه های اجتماعی عکس نانوایی وپمپ بنزین کذاشتن خودش بیانگر سوء مدیریته

محمد
|    | 1392/11/17 - 15:06 |     0     3    
پاسخ: چون در شهرستان ما نه مشکل نان وجود دارد نه سوخت
ناشناس
|    | 1392/11/16 - 03:48 |     0     1    
پاسخ: این کامیون و تراکتور که گفتی یعنی چی!؟ اصلاً خودت فهمیدی چی گفتی؟ بوق تراکتور!!؟ اصلاً تراکتور مگه نباید سر زمین باشه؟ سر زمین برای کی بوق می زنه؟ عابر پیاده؟ موتور؟ ماشین؟ خزندگان داخل زمین؟ ما که نفهمیدیم.
وجدان بیدار
|    | 1392/11/15 - 04:48 |     7     0    
پاسخ: جناب آقای فزهنگی صداقت خوب چیزی است آیا در شهر سوران مشکل نان وجود دارد !!!!آیا شما در شهر زندگی میکنی! آیا مشکل شهر نان هست بقیه مسایل حل شده آیا میدانید وظیفه شما به عنوان یک فرهنگی چیست؟ آیا مدانید بیش از95% معلمان سوران بومی و محلی هستند!؟آیا سهم خودت را در پیشرفت علمی می دانید !؟ آیا از خود سوال کردی علی رغم اینکه اکثریت مطلق فرهنگیان از شهر سوران هستند ولی ما هیچ گونه قبولی در دانشگاهای مطرح کشوری و تهران در رشته های تاپ مثل پزشکی علوم پایه مهندسی و غیره از شهر سوران نداریم !آیا میدانید که تربیت فرزندان این مرز و بوم با شما فرهنگیان سورانی است ؟ مجید جان دلبندم خوابی یا خودت را به خواب زده ای !!! اگر خوابی بیدار شور سحر نزدیک هست و اگر خودت را به عنوان یک فرهنگی که دغدغه پیشرفت دارید به خواب زده اید بیاییم همه کامیونهای شهر سوران با تراکتورهای سطح شهر و حومه تعدادشان عددی نجومی میباشد را در کنار گوش نازنینت وادار به بوغ زدن بکنییم و اگر هم همه سهمیه سوخت انها را بار بزنیم و یک روز هم برادران قاچاقچی را بخواهیم یک روز تاخیر سوخت را برای برادران پاکستانی ببرند ضمن پوزش از برادران قاچاقچی و برادران پاکستانی بعلت تاخیر یک روزه چونکه مجید جان ما خودش را به خواب زده از بوغ کامیونها و بوی گازوویل بیدار نخواهد شد مجید جان چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید در نهایت اگر همه ما به وظایف خود به خوبی عمل بکنیم همه چیز حل خواهد شد قصد من در اینجا دفاع از مسولین نیست ولی با وجدان آگاه باید قضاوت کرد واقعیت را باید دید فرهنگی عزیز
بی نام
|    | 1392/11/15 - 03:42 |     1     6    
پاسخ: افرین این نظر درست چرا مخالف دارد

علی اکبر
|    | 1392/11/13 - 04:04 |     15     0     |
با سلام
چی شد؟ چند روزه نظرات مردم را منتشر نمی کنید
اتفاقی افتاده؟

ندای بهداشت
|    | 1392/11/12 - 15:07 |     13     0     |
جناب استاندار این در دولت تدبیر وامید که پزشک در مرکز بخش 20 هزار نفری نباشد زشت است
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فقط مانور داده وکارهای تقریبا بیهوده را به تصویر می کشد اما متاسفانه مردم ایرندگان بدون امکانات بهداشتی ، درمانی ، پزشک ، آمبولانس بوده وباید 100 کیلومتر راه را تا خاش طی نمایند حتی برای یک سرماخوردگی ؟؟؟؟؟ خجالت آوراست

مکرانی....
|    | 1392/11/12 - 14:24 |     43     14     |
آقای استاندار خواهش میکنم مجموعه ستاد های جنوب استان مکران رو دریابید البته اگر مجموعه ستاد زاهدان و سراوانی ها اجازا دادند از افراد منطقه جنوب استان در معاونت ها استفاده شود فک کنم اونها هم حقی دارن

ایرانشهری
|    | 1392/11/14 - 17:24 |     36     27    
پاسخ: آقای مکرانی راست میگن ظاهرا همه کاره و تصمیم گیرنده کل استان شده ستاد زاهدان و آقایون سراوانی آقایان سعید رضازهی و حسام جهاندیده و باران زهی بقیه برگ چغدر هستند.

مکرانی....
|    | 1392/11/12 - 14:23 |     53     48     |
با سلام: جناب آقای استاندار اگر مجموعه ستاد زاهدان و سراوانی ها اجازا دادند از افراد منطقه جنوب استان در معاونت ها استفاده شود فک کنم اونها هم حقی دارن

چابهاری
|    | 1392/11/14 - 17:27 |     33     30    
پاسخ: واقعه راست میگن مگه سراوانی ها چقد رای دادند که همه کاره و تصمیم گیرنده کل استان شده اند. متاسفم به حال سراوانی که حاضرا همه رو تخریب و خراب کنند تا خودشون بالا برند

ناشناس
|    | 1392/11/12 - 07:25 |     10     13     |
با انتخاب جناب آقای مهندس علی اوسط هاشمی توسط هیئت محترم دولت و معرفی رسمی وی توسط وزیر محترم کشور بعنوان استاندار استان سیستان و بلوچستان پس از گذشت دو ماه از شروع فعالیت جناب مهندس هاشمی وشناخت از وضعیت استان و دعوت معاونین محترم رئیس جمهور و وزرای دولت تدبیر و امید به استان جهت بررسی مشکلات و جذب اعتبارات لازم اکنون این روزها بحث داغ محافل سیاسی محلی، انتصاب فرمانداران است.
افراد و گروه های مختلف سیاسی با ارزیابی شرایط سعی در معرفی گزینه هایی برای تصدی مدیریت ارشد شهرستانها به کارگروه تعیین فرمانداران استان در دولت یازدهم دارند.
دراین میان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز با گزینه های پیشنهادی به عنوان افردی که نمی توانند فرد مناسبی برای پیگیری برنامه های دولت روحانی باشد هستند.
سایرنمایندگان استان در جریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستادهای رقیب رییس جمهور منتخب عضویت داشته و فعالیت کرده اند و اینک با پیروزی حسن روحانی بایستی به انتخاب مردم احترام گذاشته و دست استاندار محترم را در انتخاب فرمانداران که بهترین مجری برنامه های دولت یازدهم باشند باز بگذارند. هر چند دراین میان نمی توان حق نمایندگان در ارائه مشورت به استاندار حتی تا سطح پیشنهاد گزینه هایی برای تصدی مسئولیت فرمانداریهارا رد کرد، اما نکته حائز اهمیت این است که پیام مردم در انتخابات 24 خرداد به روشنی تغییر در رویکردها، برنامه ها و خط مشی ها بوده است و پاسخ در خور به این مطالبه مردم تنها با معرفی گزینه هایی ممکن خواهد بود که به برنامه ها و رویکرد دولت یازدهم باور داشته و پایبند باشند.
استان سیستان و بلوچستان نیز با رای قریب به 74 درصدی به دکتر روحانی و کسب شاگرد ممتازی جزو استان های پیشتاز در مطالبه تغییر و تحول بوده اند. لازم است نمایندگان استان این مهم را در رویکردهای آینده خود مدنظر قرار دهند و بدانند که افکار عمومی به خوبی رفتارها و فعالیت های آنها را رصد می کنند
هر چند در اخذ رأی نماینده اکثریت مردم نیستند. ولی در واقع این نمایندگان محترم خود را نماینده تمام مردم می دانند، لذا باید در برابر رأی اکثریت مردم استان که حدود 74 درصد به رئیس جمهور جدید و برنامه هایش اعتماد نموده اند، تمکیین نمایند و برای تحقق خواسته مردم که تغییر و تحول در همه ی سطوح است تلاش نمایند که تغییر مدیریت هم یکی از این خواسته ها است.
نمایندگان محترم باید بدانند که دولتی که روی کار آمده برنامه هایی به مردم ارائه نموده که مورد قبول دولت گذشته نبوده است و خود نمایندگان محترم هم برای رأی آوری رئیس جمهور جدید فعالیت نداشتند و برای نامزدهای دیگری ستاد تشکیل دادند یا در ستادهای آن ها بوده اند؛ این حق آن هاست که از هر کسی که اصلح دانسته اند حمایت نمایند، امّا چگونه از دولت می خواهند که مدیری که حامی برنامه های دولت گذشته بوده و برنامه های آقای روحانی را قبول ندارد و حقش هم هست که قبول نداشته باشد بکارگمارند.
نمایندگان در انتخاب مدیران نباید دخالت نمایند، چرا که وظیفه آنهانظارت است. اگر مدیری که منصوب می شود خوب کار کرد از او حمایت کنند، اگر بد کار کرد آن وقت از ابزار نظارتی خود برای اصلاح وضع اقدام نمایند
البته از نمایندگانی که در انتخابات هیچکدام از دکتر روحانی حمایت نکردند، یعنی برنامه و سیاست های ایشان را قبول نداشتند، انتظاری بیش از این نمی رود. در واقع بعید می دانم نمایندگان استان اعتقادی به اصول و برنامه های دولت تدبیر و امید داشته باشند و نمی شود از آنان انتظار داشت، به گونه ای دیگر عمل نمایند. و فرماندارانی را پیشنهاد دهند که باورهایش با برنامه های دولت جدید هماهنگ و منطبق باشد! مگر این که در این مدت باورها و برنامه های آنان تغییر یافته باشد! که آن هم اگر چه معمولا در کشور ما جز اتفاقات نادر نیست! اما اندکی بعید است. اما از سوی دیگر نماینده در واقع ملزم است که از مطالبات کسانی که وکالت آنها را به عهده دارد، آگاه باشد و تمام تلاش خویش را به کارگیرد که آن کند که مردم حوزه انتخابیه اش می خواهند. مردم در انتخابات نشان دادند که مطالبه آنان چیست و کدام برنامه و سیاست را می پسندند و با چه شیوه و برنامه ای مخالف هستند. متاسفانه از این منظر نمایندگان توجهی به خواست و مطالبات مردم ندارند. و اگر تا آخر بر این رویه بمانند، قاعدتا رأی دهندگان در دور انتخابات آتی در نگاه و رأی خود تجدید نظر خواهند کرد! من گمان نمی کنم و احتمالا نمایندگان محترم هم می دانند که مردم در این انتخابات، با نوع مدیریت و سیاست ها و مشی و مرام دولت پیشین مخالفت کردند. کسی که نماینده دولت پیشین در یک استان بوده، حتما با ایده ها، سیاست ها و برنامه های آن دولت موافق بوده و آنان را باور داشته، بنابراین کمی دور از ذهن و غیر قابل باور است با توجه به تفاوت فاحش ایده، باور و سیاست های دو دولت، به برنامه ها و سیاست های دولت جدید نیز معتقد باشد، مگر اینکه هر روز به رنگی در آید.
نمایندگان هم باید این را بدانند واگر قرار است بر اساس رأی و خواسته مردم عمل کنند، باید کسی را پیشنهاد دهند که یقینا به برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید معتقد و ملتزم باشد
آیا نمایندگانی که هیچ یک از آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخابات حمایت نکرده و اکثراً در ستاد کاندیداهای رقیب ایشان بوده اند می توانند اینگونه در تعیین فرمانداران که قاعدتا بایستی برایند مطالبات رای دهندگان به رییس جمهور منتخب و معتقد و پیگیر به برنامه های رییس جمهور و کابینه باشد، دخالت کنند؟
البته هر شهروندی چه از آقای روحانی حمایت کرده باشد و یا نکرده باشد و نامزد مورد نظرش کسی دیگر بوده باشد می تواند در هر موردی نظرخود را بیان کند و در تعیین مدیریت ها پیشنهاد دهد. نمایندگان نیز به عنوان شخص وشهروند از این قاعده مستثنی نیستند. نمایندگان حتی به عنوان نماینده، اگر چه از رئیس جمهور منتخب حمایت نکرده باشند می توانند و باید در پیگیری مطالبات مردم و تعیین مدیریت ها هم مشارکت جدی داشته باشند و هم نقش اساسی ایفا نمایند. یعنی به صرف این که نماینده چون حامی نامزد دیگر بوده، اکنون حق ندارد در تعیین مدیریت ها به ویژه مدیریت ارشد دخالت کند، یا پیشنهاد دهد به نظر من سخن منطقی و درستی نمی تواند باشد . اما در این میان به یک نکته باید توجه کرد و آن این که همانگونه که گفته شد، یک نماینده اخلاقأ موظف است خواسته ها، برنامه ها و سیاست هایی را پیگیری کند و یا بر اساس آنها عمل نماید که مورد پسند و یا پذیرش مردمی باشد که آن نماینده نمایندگی آنان را بر عهده دارد و از سوی آنان وکیل است. یک نماینده قبل از انتخابات چون طبیعتا نمی داند مردم به چه کسی تمایل دارند و یا چه کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب می کنند، می تواند طور دیگری عمل کند و از هر نامزدی که تشخیص می دهد حمایت نماید. اما بعد از انتخابات او دیگر می داند چند درصد از مردم حوزه انتخابیه اش، به چه برنامه یا ایده ای رأی داده اند، بنابراین اخلاقا و شرعا موظف است، از این پس بر اساس آن برنامه ها و یا مطالبات حرکت کند. چون او نماینده و وکیل مردم است و یک وکیل باید مجری خواست و مطالبه موکل خود باشد.
ولی تمام نمایندگان استان ما در مجلس شورای اسلامی در انتخابات اخیر برای کاندیداهای دیگر غیر از آقای روحانی کار کرده اند و حتی یک نفر از آنان برای آقای روحانی کار نکرده و حتی در جریان رای اعتماد به کابینه همین نمایندگان استان بسیار منفعل عمل کرده و چند نفر از آنان هم به وزرای پیشنهادی آقای روحانی تحت عنوان فتنه و فتنه گرایی و...سخت تاختند، لذا این نمایندگان کوچکترین حقی برای تعیین تکلیف مدیریت های دولت روحانی بخصوص فرمانداران و مدیران کل و معاونین استاندار ندارند چون دولت، دولت این نمایندگان نیست و کاندیدای آنان آقایان: ولایتی، قالیباف و جلیلی بوده اند، لذا این آقایان چرا برای دولت آقای روحانی می خواهند تعیین تکلیف کنند؟ اگر از جانب مردم و موکلان خود سخن می گوئید که موکلان شما آمار صندوقها موجود است به فرد دیگری که شما نمی خواستید یعنی آقای روحانی رأی داده اند، اما شما خواستار سهم خواهی هستید که خودش می گوید: به آقای روحانی رای نداده است و معلوم است و نشان هم داده که به برنامه دولت جدید اعتقادی ندارد
نمایندگان به اعتبار شخصیت حقوقی شان نباید اقدام به معرفی هواداران افراطی خوددر اخذ کرسی مسولیت باشندچون برایند عمل آنها در ذهن مسولین ارشد، نمایندگی کل مردم است، در حالی که در حقیقت چنین نیست. نمایندگان با مهرچینی افرادی بی اراده در خدمتگذاری فقط دنبال ماندگاری خویش درمجلس هم هستند و هرگز گزینه مردمی را معرفی و حمایت نخواهند نمود و خواسته اکثریت مردم این نیست درواقع فرمانداری که با حمایت یک نماینده در کرسی بنشیند هرگز برای مردم خدمت نخواهد نمود بلکه خود را بدهکار نماینده میداند وخادم او خواهد شد.



ناشناس
|    | 1392/11/16 - 03:54 |     10     0    
پاسخ: وای سرم گیج رفت؟! این نظر بود یارمان؟

عثمانی
|    | 1392/11/12 - 02:40 |     12     1     |
ساعت ٢٠.٢٥دقیقه ٩٢/١١/١١ شبکه هامون را نگاه کردم برنامه ای از دانشگاه تقریب المذاهب زاهدان نشان داد که جوانان سنی وشیعه درکنارهم مشغول تحصیل بدور ازتعصابات بودند چقدرشیرین ولذت بخش بود بیایم درکشورمان این گونه وحدت را عملی کنیم

احمد
|    | 1392/11/11 - 20:47 |     13     4     |
جناب استاندار محترم انتظارداریم دربرابر خواسته های برخی از نمایندگان مجلس که در کمپینگ دیگر نامزدهای ریاست جمهوری فعال بودند و اکنون با ارائه لیست در صدد به کار گماردن نیروهای نزدیک و افراطی خویش و باهدف برنامه ریزی و ماندگاری خویش در انتخابات پیش رو مجلس بوده اند. امیدواریم که با تدبیر و هوشیاری پاسخ اینگونه نمایندگان را بدهید چون این افراد هنوز در نیافته اند که شعار گفتمال اعتدال چه بوده است. این نمایندگان با معرفی افرادی به استانداری و با بیان اینکه در دولت گذشته حقشون ضایع شده و اکنون بدنبال آنان در پستهای حساس و انتصاب فرماندار هستند. اگرچه حق متعلق به مردم است نه هواداران ی گروه خاص که با نماینده مجلس ارتباط نزدیک هستند.

راستگو
|    | 1392/11/11 - 14:30 |     15     8     |
چرابایدازخارج ازمجموعه وزارت کشورنیرووارداستانداری بشه تاکی بایدنیروهای توانمنداستانداری بقیه روباید تروخشک کنند چرااستانداری میدان تاخت وتاز دیگران باشدنمره رونگاه کنیدنه قومیت ومذهب روشایسته سالاری رونگاه کنیدنه پارتی وجناح رواگه اینطورپیش برید هرگز روی توسعه رونخواهیددیدفقط سرگرمید ودیگران بهره خودشان راخواهندبرد.

وسى
|    | 1392/11/10 - 23:30 |     15     12     |
چند خبر خیلى خوب گوش گوش میرسد که نشان از عقل مندى استاندار عزیز است
اینکه بلاخره بعد مدتها فرماندار ایرانشهر یه بلوچ سنى انتخاب شده که واقعا آقاى داوودى فردى قوى و مقتدر هستند
انتخاب آقاى کرمى هم به عنوان فرماندار زابل خیلى خوب می باشد
و البته از زاهدان که یه آدم قوى و اصلاح طلب فرماندار می شود
کاش سایر انتخاب ها هم مثل همین انتخاب هاى استاندار عریز باشد

وسى
|    | 1392/11/17 - 16:07 |     5     5    
پاسخ: چطور است ک نباید فرماندار چابهار بلوچ باشد ولى زابل باید سیستانى باشد
محسن
|    | 1392/11/14 - 17:07 |     21     4    
پاسخ: فرماندار زابل باید سیستانی باشد مدتهاست که به این صورت هست . بله دیگه همشهریهای استاندارم باید پست بگیرن ولی بهتره دست از زابل بردارن .

سهیل
|    | 1392/11/10 - 19:25 |     18     1     |
رانت خوار ایرانشهر با لابی گری توانست گزینه خود را برای تصدی شهرداری ایرانشهر به شورای شهر قالب کند، حالا وضعیت شهر بهتر نخواهد شد که هیچ ، شنیده می شود که اولین اقدام انتقال پارکینگ ماشین آلات شهرداری به دشت آبادان است تا مورد استقاده کشاورزی قرار گیرند!!!!!!!!!!!!!!

علی اکبر
|    | 1392/11/10 - 15:50 |     12     1     |
با سلام
جناب آقای استاندار این استان طبق تحقیقات انجام شده در غالب شاخص های توسعه در رتبه آخر کشور قرار دارد و این با شعار و حرف های قشنگ تغییر پیدا نخواهد کرد مگر اینکه یک تیم دلسوز، توانمند، متخصص و مجرب در رأس امور استان قرار گیرند. متأسفانه آنچه که ما شاهدیم استاندار در صدد تعیین افرادی برای سمت های مهم و کلیدی است که نه تخصص کافی دارند و نه دلسوز این استان، فقط پول و فامیل پرستی برایشان مهم است. تعجب میکنم شما میخواهید افراد ضعیف را در این امور به کار بگیرید با این تصور که خودتان می توانید جور همه را بکشید، این نشدنی است؛ زیرا تیم ضعیف و مشاور ضعیف تمام برنامه توسعه را با ناکامی مواجه خواهد کرد.
جناب استاندار لطفا هوشمندانه و عالمانه تصمیم بگیرید افرادی که در زمینه های برنامه ریزی و توسعه استان کارنامه بهتری دارند به کار بگیرید.
این خلاف اون شعار اعتدال و تدبیر و امید و خلاف منطق است که ما یک نفر را صرفا به خاطر اینکه در ستاد دکتر روحانی فعالیت کرده پست کلیدی بدهیم، چون با این کار با دولت گذشته تفاوتی نخواهیم داشت.
افزون براین صرفا ریش و موی سفید برنامه های توسعه استان را پیش نخواهد برد که دغدغه آن برای سازمان مدیریت وجود دارد

زاهدی
|    | 1392/11/10 - 13:56 |     26     1     |
جناب آقای استاندار گزینه پیشنهادی حضرتعالی برای معاونت برنامه ریزی به هیچ وجه روحیه انتقاد پذیری و ارائه نظر از منتقدین خودش رو ندارد برای اینکه به شما ثابت شود عرض کنم در جلسه روز سه شنبه نهم بهمن در محل جهاد کشاورزی یکی از کارشناسان باسابقه سازمان مدیریت که الان مرخصی هستد و از طرف نظام مهندسی کشاورزی در جلسه شرکت کرده بودند وقتی اظهار نظر میکردند آقای مالکی شدیدا به ایشون متاختند و با لحن بی ادبانه برخور د کردند. بروید تحقیق کنید . از حلقه محدود مشاوران به درآیید.

!
|    | 1392/11/10 - 07:29 |     7     0     |
ما آخرش متوجه نشدیم که مالکی بلوچ یا اهل سنت بیرجندیه یا پسر عموی شوهر خانم اربابی هست .

کوهنورد
|    | 1392/11/10 - 02:35 |     28     2     |
آقای استاندار حتما از کارهای گزینه برنامه ریزی از کوهنوردان هم پرس و جو کنند. به هیچکدام از ما کوهنوردان اعتبار سفر نمی دهند اما خودشون .......

آرمان
|    | 1392/11/9 - 23:39 |     42     11     |
در انتصابات فقط سیستانی و بلوچ مدنظر باشن . خط بکشید دور اقوام دیگه چه شیعه باشن چه سنی .

علی اصغر
|    | 1392/11/11 - 22:14 |     8     4    
پاسخ: باید با فکر حرف زد.
برای پیشرفت این استان تنها راه این است که افراد شایسته و توانمند به کار گرفته شوند. فرقی نمی کند دارای چه قومیت و مذهبی باشند. کافی است که تخصص کافی داشته باشند و عدالت و شایسته سالاری مد نظرشان باشد.

زاهدی
|    | 1392/11/10 - 14:03 |     5     5    
پاسخ: ;این نظرا پان ملی در نظام جایی ندارند . فراموش نکنید که کرمانی ها ، یزدی ها و بیرجندی ها هرکدام به سهم خود در توسعه استان نقش داشتند . اگه یزدی ها نبودند آیا خاش قطب کشاورزی بود . لطفا تحقیق کنید. زابلی و بلوچی که پاکدست نباشند یا به نظام وفادار نباشند چه توسعه ای رو به ارمغان خواهند آورد . برای خدا قضاوت کنید دو گزینه منابع انسانی و برنامه ریزی زابلی و بلوچا چهار سال آینده رو یادتان میارم که بفرمایید ای کاش این دو تا نبودند که حال و روز استان بهتر میشد.

ناشناس
|    | 1392/11/9 - 18:49 |     36     0     |
یکی از معضلاتی که در فرمانداریهای استان وجود دارد و باعث ضعف فرمانداران در برابر مدیران و رئیس ادارات شده مباحث بودجه است و هزینه هایی که فرمانداران از ادارات و اصناف شهرستان مطالبه می نمایند ، که ضعف در نظارت را در پی خواهد داشت. برای فرمانداری که نماینده دولت در شهرستان است خجالت آورتر از این نمی تواند باشد که جهت حتی سوخت بنزین خودردوهای فرمانداری به ادارت دیگر متوسل شود و بعد همان سوخت فاکتور شود ... از استاندار خواستاریم که از افراد اصیل ، توانمند ، چشمو دل سیر و نه خود شیرین کن در امر فرمانداریها استفاده نماید

امیرزهی
|    | 1392/11/9 - 18:36 |     22     6     |
جناب امیری سلام . خانم اربابی هم اهل سیستان هستند ، ضمنا زاهدان جزیی از بلوچستان و در منطقه سرحد واقع شده است .

زاهدانی
|    | 1392/11/10 - 13:46 |     8     1    
پاسخ: سلام بلوچ یا سیستانی فرق نمیکند اصل کارآمدی افراد است که متاسفانه خانم اربابی نه تنها ادبیات اموراداری رو تمیدانند بلکه نصف روز هم در کار اجرایی نبودند.

محمدرضا
|    | 1392/11/9 - 18:11 |     39     11     |
خدا به داد ما برسه با حضور این خانم در استانداری !!! کدام سابقه کدام مدیریت

مهرداد
|    | 1392/11/11 - 02:47 |     8     13    
پاسخ: مث اینکه اولین شرط پست گرفتن فامیل بودن با خانم اربابی خوشبحال آقای مالکی و بقیه فامیلان
sabour
|    | 1392/11/10 - 20:46 |     23     3    
پاسخ: بهتره بگیم خدا به داد ما برسه از دست خانم اربابی و پسر عموی شوهر خانم اربابیگزینه معرفی شده برای معاونت برنامه ریزی

ناشناس
|    | 1392/11/9 - 17:46 |     60     11     |
عمق فاجعه اینجاست که یک نیروی کارشناس قراردادی قرار است فرماندار شود.
صد رحمت به دولت قبل

بارک زهی از ایرانشهر
|    | 1392/11/14 - 18:22 |     11     0    
پاسخ: عمق فاجعه نیرویی بیسواد و کاردانی اموزش ابتدایی و مشروطی در حوزه ایرانشهر است.
بارک زهی از ایرانشهر
|    | 1392/11/14 - 18:09 |     11     11    
پاسخ: یک کارشناس و کارشناس ارشد قراردادی شرف دارد به نیرویی رسمی و فاقد صلاحیت اخلاقی و فوق دیپلم آموزش ابتدایی که از سر ثواب اموات خود به آنجاها رسیده.والا
ناشناس
|    | 1392/11/13 - 15:10 |     5     3    
پاسخ: جدا؟ اگه واقعیت داره بگید اسم این نیروی قراردادی چیه؟
منطق
|    | 1392/11/10 - 17:57 |     7     11    
پاسخ: انتصاب براساس توان و شایسته سالاری ملاک است نه مدرک تحصیلی و یا وضعیت استخدامی.
حضرت امیر المومنین علی ع در19 سالگی فرماندهی جنگ را عهده دار بودند و موفق ترین بودند پس وضعیت استخدامی یا سنی شرط انتصاب نیست. شهامت .صداقت. پاکدستی و توانمندی را باید لحاظ نمود


ایرندگانی
|    | 1392/11/9 - 14:02 |     16     1     |
سلام . استاندار محترم و دلسوز : تکلیف مردم محروم بخش ایرندگان در شهرستان خاش را با بخشدار فعلی روشن فرمایید . ایشان رئیس ستاد محمود احمدی نژاد در دور دوم بودند و در انتخابات دوره یازدهم ، هم باطنا رئیس ستاد جلیلی و در هر جلسه هر کجا و خانه به خانه مردم را وادار به رای دادن به جلیلی نمودند ولی مردم شرافتمند ، چون خیری از دولت گذشته ندیده بودند و از طرفی از عملکرد بخشدار هم راضی نبودند ، با رای بالای خود به جناب روحانی درخواست تغییر همانند دیگر برادران خود بودند ، نا امنی بصورت زنجیره ایی در زمان ایشان در منطقه جوانه زد تا جایی که تبدیل به اتش شد . در در گیری طایفه ایی این بخش از سال گذشته تا کنون بیش از 15 نفر کشته شده ولی ایشان بعنوان مسئول تامین بخش ، هیچ گونه اقدامی انجام ندادند .

گل سرسبد
|    | 1392/11/10 - 15:35 |     5     12    
پاسخ: فعلا که ستاد جلیلی و احمدی نژادی ها گل سرسبدند در انتصابات !!!!
همه ی فرماندارن یا با ستاد جلیلی ، یا رضایی و یا قالیباف بوده اند . گزینه های فلی هم از همین تیر و طایفه اند !!!


بلوچ
|    | 1392/11/9 - 05:55 |     45     5     |
متاسفانه اهل سنت خراسانی و بخصوص بیرجندی در بین ما بلوچها نفوذ کردند . چندتا در شورای شهر و حالا هم در معاونت استانداری . بلوچهای اهل سنت کم تحصیل کرده ندارند تعداد زیادی از ما در هند در مقطع دکترا در حال تحصیل می باشند در حال حاضر هم کم در زاهدان تحصیل کرده بلوچ اهل سنت نداریم . چرا نباید از خودمون استفاده کنیم .

صابر
|    | 1392/11/11 - 02:24 |     12     1    
پاسخ: دقیقا همینطور هست متأسفانه حالا باید به سهم خواهی اهل سنت بیرجندی هم در این استان پاسخ داده بشه . این موضوع باعث بی انگیزه شدن جوانان بلوچ میشه که با هزار مشقت و سختی در هند و پاکستان در حال تحصیل هستند به امید اینکه بتوانند باعث افتخار قوم بلوچ شوند باید جلوی این قضیه گرفته شود .
عمر
|    | 1392/11/10 - 23:01 |     1     12    
پاسخ: جناب آقای بلوچ آقای مالکی بلوچ است از طایفه براهویی پدرش در بیرجند کارمند بده ایشان آنجا بدنیا آمده است وی بلوچ اصیلی است

کنارکی
|    | 1392/11/9 - 03:51 |     22     1     |
استاندارمحترم فرماندارکنارک راهرچه زودترعوض کن 8سال است که فرماندارکنارک است این آقادیگرانگیزه ای برای کارکردن ندارد

امین
|    | 1392/11/9 - 03:32 |     24     1     |
اقای استاندا ر بهتر است سفرهای خارجی خانوادگی بعضی از گزینه های پیشنهادی معاونت را با هزینه های بیت المال ادرات و بعضا مشاوران بررسی نمایند خیلی خوبه.

ناشناس
|    | 1392/11/10 - 17:34 |     3     0    
پاسخ: منظور مالکی هست دیگه

امین
|    | 1392/11/9 - 03:19 |     32     1     |
ظاهرا در دولت اعتدال فقط افراد عوض شدند اما کارهایی که انجام میدن شبیه به دولت احمد نژاد در دولت نهم رییس ستاد که یک معلم بود رییس سازمان کلیدی میراث فرهنگی و گردشگری شد در این دولت هم یک فرد بدون سابقه استخدامی و کار اجرایی فقط به خاطر رییس ستادی قراره معاون استاندار بشه و از این بالاتر جناب هاشمی استاندار انتصابات فامیلی را از استاندار قبلی الگو گرفته و قراره پسر عموی شوهر خانم اربابی مالکی شجاع رو معاون برنامه ریزی و قوم نزدیک شوهر خانم اربابی رو دکتر مالکی رو رییس دانشگاه علوم پزشکی بزارند . انشاا... شوهر خانم دکتر که کارمند جهاد هستش رییس جهاد بشند.دست مریزاد جناب استاندار اعتدال گرا

کارمند استانداری
|    | 1392/11/9 - 00:55 |     12     2     |
جناب اقای استاندار : در نشست با کارکنان از خانه نشینی خودش در دولت قبل گلایه داشتند ولی باور کن خانه نشینی شما نتیجه عملکرد خودتان در دوران اصلا حات بوده و با این انتصابات صرفا جنایی ، شک نکنید سرنوشت هشت سال قبل در انتظار شماست ،پس تا دیر نشده جامع نگری را پیشه نمایید ...

شهروند زاهدانی
|    | 1392/11/9 - 00:47 |     35     2     |
واقعا ما معنی اعتدال رو نفهمیدیم ؟؟!!! فقط شرکت سهامی ا صلاح طلبان کامل شده اقای استاندار همه مردم استان شامل اصلاح طلب ،اصو ل گرا و... در دولت اعتدال سهیم بوده اند خواهشا ظرفیتهای سیاسی استان رو در اصلاح طلبان خلاصه نفرما یید چون شک نکنید سرنوشت هشت سال قبل در انتظار شماست ،پس تا دیر نشده جامع نگری را پیشه نمایید ...

انصاف
|    | 1392/11/17 - 02:37 |     0     4    
پاسخ: آقای شهروند زاهدانی
این اصلاح طلبانند که جایی در دولت فعلی ندارند! چون هرچه نیرو تا حالا پست کرفته ئ یا مطرح برای پست گرفتن هستند. نماینده های مجلس آنها را معرفی کرده اند که خودشان و گزینه هایشان یا با ستاد جلیلی بسته بودند یا رضایی و قالیباف !!!! از فرماندارنی که یا ابقا می شوند و یا به جایی دیگر انتقال می شوند بگیرید تا بخشداران و دیگر عوامل استانداری که به سمت های دیگری قراره گمارده شوند!
تا حالا از اصلاح طلبان واقعی خبری نیست و اسمی هم برده نشده به جز فرصت طلبان !
با توجه به رای و مشارکت بالای اصلاح طلبان در انتخابات ،هرچه اصلاحطلب معرفی شده رد شده اند و با آنها به جرم اصلاح طلبی مخالفت شده .... یه کم خجالت بکشید!!!!!


شهروند زاهدانی
|    | 1392/11/9 - 00:46 |     24     1     |
واقعا ما معنی اعتدال رو نفهمیدیم ؟؟!!! فقط شرکت سهامی ا صلاح طلبان کامل شده اقای استاندار همه مردم استان شامل اصلاح طلب ،اصو ل گرا و... در دولت اعتدال سهیم بوده اند خواهشا ظرفیتهای سیاسی استان رو در اصلاح طلبان خلاصه نفرما یید چون شک نکنید سرنوشت هشت سال قبل در انتظار شماست ،پس تا دیر نشده جامع نگری را پیشه نمایید ...

شرکت سهامی
|    | 1392/11/17 - 02:38 |     0     5    
پاسخ: بهتره بگید شرکت سهامی اصول گراین و مسئولین دولت قبلی !!!!!!!!!!!

اعتدال گر
|    | 1392/11/9 - 00:31 |     27     2     |
با این انتصابات ما معنی اعتدال رو فهمیدیم ؟؟!!! الحمدا... جمع صلاح طلبان جمع شده اقای استاندار همه مردم استان بصورت یک پارچه شامل اصلاح طلب ،اصو ل گرا و... به دولت اعتدال رای دادند لطفا ظرفیتهای سیاسی استان رو دست کم نگیرید که ...

محمد
|    | 1392/11/8 - 22:26 |     15     1     |
اون نظرات غیر قابل انتشار راجع به اربابی را با سانسور بذار!!

سهام
|    | 1392/11/8 - 22:16 |     42     3     |
سهام به فروش رسید !!!!!!!!!!!!با قیمت نازل دیگه کسی نبود؟!!!

ناشناس
|    | 1392/11/8 - 21:14 |     22     13     |
درود بر این مرد نیک
سیستانی وبلوچ نداریم همه انسان ،مسلمان ،ایرانی وبرادر هستیم کمک کنیم تا استان به امنیت وآرامشی دست پیدا کند
خدا قوت ندای زاهدان خسته نباشی

وسى
|    | 1392/11/8 - 20:47 |     32     13     |
فعلا ک با این تفاسیر خبرى از اعتدال و برابرى حداقل در معاونت ها نیست
از 5 معاونت فقط یک نفر اهل سنت
قرار بود به طور مساوى استفاده شود در معاونت ها
رای ها رو بلوچ ها دادن فعلا که ب کام برادران سیستانى هست
3 سیستانى تایید شده و ١ بلوچ که هنوز دنبال کاراى تاییدى اون هست ب لطف شکایات برادران عزیز
اگه مابقى معاونت ها میخوان از بلوچ ها استفاده کنن شاید ولى بعید به نظر میرسه
یعنی که چی خانم اربابى معاونت انسانى؟
با کدوم سابقه کار ؟
ایشان اصلا آدم قاطع ای نیستند
حالا فرمانداران رو ببینیم چیکار میکنند
اگه قرار به امتیاز دهى به نمایندگانى باشه که همه از دم طرفدار جلیلی بودند که باید فاتحه استان رو خوند
فعلا یه داوودى گزینه خوبیه
نمیدونم چاکرزهی با اون کارای زمان احمدى نژادش چطور باز گزینه فرمانداریه

استاندار عزیز هم قرار بود در مدیرکل ها از تمام اقوام به طور مساوى استفاده کنند ولی کسى مثل بامرى که یک بلوچ هست براى جهاد رو خیلی موافق نیستند با اینکه جزو ستاد روحانى هم بودند ایشان

کلا فکر میکردیم استاندار با این اقتدارى که میشناختیم تیم قوى دور خودش جمع میکرد که اشتباهى بیش نبود

سارا کریم زائی
|    | 1392/11/10 - 06:34 |     2     1    
پاسخ: آقای چاپلوس افتخارشه به اینه که یه زن برای اولین از اشتان ما شده معاون استاندار
چاپلوس
|    | 1392/11/9 - 03:59 |     4     1    
پاسخ: چه افتخاری !!؟؟؟؟
سارانی
|    | 1392/11/9 - 03:08 |     31     5    
پاسخ: چرا از اهل سنت بیرجند اگر قراره اهل سنت باشه چرا بلوچ نباشه !
ریاکار !!!!!!!
|    | 1392/11/8 - 22:20 |     31     3    
پاسخ: جهت اطلاع عرض کنم استان ما شده محل کسب درامد مالی وسیاسی برا کسانی مثل اربابی و جمشید نژاد. بعد 8 سال باز سر خونه اول هستین .. اقای استاندار به هوش باش !!
ضرب المثل
|    | 1392/11/8 - 22:13 |     11     2    
پاسخ: بله .فرماندارن هم با توصیه ی نماینه های مجلس دارند میان روی کار ! هیچ کدام اصلا حطلب نیستند.
مردم ظاهرا به بوی کباب آمدند اما ظاهرا خر داغ می کنند !!!!
رای ما پرید تو کاسه ی اصول گرایان و فرصت طلبان!!!
ظاهرا استاندار هم اسیر باند و بازی نمایند ه ها و ستاد روحانی شده !
خدا به مردم صبر بده این هشت سال آینده رو !
خدا

امیری
|    | 1392/11/8 - 21:23 |     30     52    
پاسخ: سلام دوستان استاندار ودولت تدبیر به زیبایی معاونت ها پیشنهاد دادند
1-جمشید نژاد غیر بومی اهل تشیع
2-میرشکار اهل تشیع سیستان
3-باقر کرد اهل سنت سرحد
4-مالکی اهل سنت بیرجند
5-وبا افتخار تمام اولین معاون استاندار زن در کشور خانم اربابی زاهدان
مبارکشان باشدانشالله مبارک بر مردم فهیم استان


ایرانشهر
|    | 1392/11/8 - 19:47 |     41     1     |
امیدواریم اولین تعغیر از فرمانداری ایرانشهر شروع بشود.
فردی جوان و توانمند برای این شهرستان آرزو داریم.

علی
|    | 1392/11/8 - 19:32 |     27     20     |
خواسته مهم دانشگاهیان بلوچ از استاندار جدید سیستان و بلوچستان ! تاسیس فرهنگستان زبان و ادبیات بلوچی در زاهدان .

میــــــر
|    | 1392/11/8 - 19:27 |     17     44     |
از خانم زهرا اربابی به عنوان گزینه نهایی معاونت توسعه منابع انسانی حمایت می کنیم و ایشان شایسته این پست هستند

پارتی
|    | 1392/11/11 - 15:15 |     15     0    
پاسخ: همانطور که حمیرا ریگی شایسته ی فرمانداری قصرقند شده !! مگر ایشون بچز یک دوره ی بخشداری که آنهم روابطی بود سابقه ی سیاسی دارند که حالا مدیریت سیاسی کنه!!!؟؟؟در این دولت جای هیچ گونه تعجبی نیست .. هر کی پارتی داشت و به باند پ ها وصل شد حتما یه جایی مدیر میشه . حالا سابقه داره یا نداره . سواد داره یا نداره ... خیلی مهم نیست براد ر !!!
زاهدان
|    | 1392/11/9 - 13:56 |     31     5    
پاسخ: خانم اربابی چگونه شایسته معاونت منابع انسانی میباشند که اولا در استخدام دولت نیستند ثانیا تجربه یک روز امور اجرایی و نظارتی رو ندارند ثالثا کار علمی و عملی این زمینه از خود بیرون نداده اند . البته از اختیارات استانداره .ایشان هم خواستند مثل دولت قبلی که روسا ستاد در استان پست میگرفتند همون راه رو ادامه بدهند .اما شعارهای آقای استاندار کمتر از صد روز دوام نیاوردند .آنگاه که پیشگاه حقیقت شود پدید شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد

مکرانی
|    | 1392/11/8 - 18:58 |     13     8     |
مگر تا بحال کم بود ما نبود فرماندار وشهر دار زن بوده نه عزیزان ما را تبعیضها وتخقیرها کلافه کرده اند ولی میگویند برای کور قطره ای اشک هم زیاد است به امید روزهای بهتر ی برای مردم مخروم وشهروندان دست سوم وچهارم بلوچستان نه سیستان

هیبت زهی
|    | 1392/11/8 - 18:42 |     10     14     |
بخشدار مرکزی شهر سوران هم اگه عوض میشد سپاس اندر سپاس بود

رحیم بخش درازهی
|    | 1392/11/14 - 16:05 |     7     3    
پاسخ: با سلام وتشکر از کاربر محترم که با نام هیبت زهی کامنت داده بودند جهت احترام به این عزیز و افکار عمومی برخود لازم دیدم نکاتی را به عرض برسانم قبل از همه جا دارد که یادی بکنیم از استاد فرزانه جناب آقای پرویز پیران ایشان در خصوص مقایسه رفتارهای اجتماعی ما ایرانیان با غربی ها چند سال پیش بیان داشته اند دو نفر دوست در یکی از کشورهای اروپایی به بهترین رستوران جهت صرف شام اردکرفته بودند بعد از شام می روند به منازل خود از قضا هر دو نفر مسموم میشوند بدون اینکه با هم هماهنگی بکنند و یا از حال همدیگر با خبر بشوند به مدیر رستوران نامه می نویسند که ما همیشه به رستوران شما می آمدیم در اول نامه تقدیر وتشکر میکنند در آخر بحث مسمومیت خویش را بیان میکنند که دیشب بعد ازشام دچار مسمومیت شدیم لطفا بررسی بفرمایید ایراد از کجا بوده مدیییییر رستوران در جواب نامه هر دو فرد ضمن تقدیر و تشکر از هر دو نفر دعوت بعمل می آورد که جهت صرف شام مجانی به رستوران بیاییند در این بحث که مقایسه رفتارهای اجتماعی است با مسوولیت اجتماعی افراد نسبت به جامعه و کشور که دراین داستان هر دو بدون هماهنگی جهت رفع یک مشکل کوچک نامه می نویسند اول تقدیر و تشکر بعد ایراد مشکل بعدا مدیر رستوران که مالک بنگاه اقتصادی خصوصی است جواب هر دو را ضمن تشکر مودبانه می دهد در عوض متاسفانه ما ایرانیان البته بعضی ها اگر ایرادی ببینند چطوری احساس مسولیت میکنند!!! فوش /ناسزا/ حذف فرد به جای مشکل /غرولند / و غیره‍‍‍ اما این حقیر به عنوان خادم مردم بخش مرکزی سیب وسوران ضمن تقدیر و تشکر از کامنت فردی بنام هیبت زهی عزیز از همین تریبون در خصوص کم کاری و خدای ناکرده کم توجه ای به شهروندان در خصوص عملکرد مدیریتی بر اساس اختیارات و وظایف ضمن عذرخواهی و پوزش از عزیزانی مثل هیبت زهی جهت رفع و برطرفی مشکلات می خواهم اگر ضعفی دیدند و در حیطه وظایف این حقیر بود به بنده به هر نحوی که صلاح میدانند اطلاع بدهند تا با هم فکری هم بتوانییم جهت توسعه منطقه قدمی برداریم در غیر ان صورت ضرر را مردم خواهند کرد ا آقای هیبت زهی بزرگوار این را هم بیاد داشته باش متاسفانه ما منظور ما قوم بلوچ بعد از 35 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در بحث مدیرت ها می دانییم چه نمی خواهییم درازهی را نمی خواهیم بلوچزهی را نمی خواهیم کرد و مالکی و ریگی و دهواری و غیره را نمی خواهیم چه کسی را می خواهیم هنوز نمی دانیم پس حداقل این را می فهمیم که خودمان را نمی خواهیم شب دراز است و قلندر بیدار با تشکر درازهی بخشدار مرکزی سیب و سوران
ناشناس
|    | 1392/11/13 - 13:51 |     10     1    
پاسخ: جناب هیبت زهی بهتر بود دلایل را می گفتی به نظر می رسد دلایلتان شخصی باشد
بلوچ
|    | 1392/11/13 - 03:53 |     10     0    
پاسخ: باسلام جناب آقای هیبت زهی بهتر بود دلایل مخالفت را جهت احترام به افکار عمومی منشر میکردی چونکه خیلی ها فکر میکنند دلایل شما شخصی می باشد ایشانبخشدار مرکزی تازه حدود 11 مه هستش بخشدار شده چه کم کاری دیدید بیان بفرمایید تا شاید . . . .

reza
|    | 1392/11/8 - 16:54 |     47     11     |
مالکی مدیر بسیار سنتی است و قدرت تحول در برنامه ریزی استان را ندارد از جناب استاندار خیلی متعجبیم با این همه کارشناسان متهور و جسور ی که در استان خاک می خورند.

ناشناس
|    | 1392/11/9 - 17:34 |     21     4    
پاسخ: کاملا موافقم.مالکی مهره سازمان سابق است و بسیار ناسیونالیست.تبعا برای مدیریت سازمان دوباره احیا شده با توجه به عرقی که به سازمان سابق دارد گزینه مناسبی نیست و به هیچ وجه نباید انتصاب شود.
امین
|    | 1392/11/9 - 03:42 |     20     0    
پاسخ: نمیدانم ملاک انتخاب چه بوده .دولت اعتدال یکی از ملاک های انتصاب را پاکدستی افراد اعلام کردند اما در استان ما ظاهرا برعکسه

|    | 1392/11/8 - 15:40 |     25     0     |
خطاب به بعضی از عزیزانی که با چاپلوسی صاحب پست میشن :
آنجا برو که بخوانندت نه آنجا که برانندت!!!

امین
|    | 1392/11/9 - 03:39 |     20     4    
پاسخ: اگه چاپلوسی نبود مالکی معاون استاندار که چه عرض کنم لیاقت مدیریت یک واحد اداری را هم نداشت .چه کنیم که در کشور چاپلوسان سالها از شایستگان جلوترند.

ناشناس
|    | 1392/11/8 - 15:06 |     13     48     |
مهندس مالکی علاوه بر اینکه کارشناس صاحب نظر در مباحث بودجه وبرنامه ریزی می باشد بالغ بر ده سال است که معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی وقت ومدیرکل برنامه ریزی وبودجه استانداری می باشد وتنها گزینه پیشنهادی می باشد که بر اساس تجربه وتخصص احتمالا بکار گرفته خواهد شد.

امین
|    | 1392/11/9 - 03:29 |     20     2    
پاسخ: اقای مالکی به این خاطر معاون سازمان مدیریت شدند که داناد

اقای مالکی به این خاطر معاون سازمان مدیریت شدند که داماد رییس اسبق سازمان بودن . معامله شد که مالکی معاون بشه و در عوض ریییس اسبق اکبری رو رییس کنه و همینطور هم شد درحالیکه از برادران اهل سنت و شایسته در سازمان وجود داشتند . ایشان در زمینه برنامه ریزی کاملا تعطیلا و فقط بودجه انهم روشهای سنتی و منسوخ شده را میدانند در عوض حراف و سرهم بند خوبیند.





چابهاری
|    | 1392/11/8 - 14:48 |     11     0     |
استاندارمحترم تدبیری برای تلفن همراه واینترنت درچابهاربکندامیدی دردل مردم زنده کند

ناشناس
|    | 1392/11/8 - 13:54 |     37     8     |
انتصاب مالکی که خود از نیروهای سازمان مدیریت سابق است کاملا اشتباه است زیرا از استاندار حرف شنوی کامل نخواهد داشت و دوباره اختلافات استاندار با سازمان برنامه همانند گذشته شروع خواهد شد.

زاهدان1
|    | 1392/11/9 - 14:02 |     20     6    
پاسخ: بله آقای مالکی روحیه ستیزه جویی و منفی بافی رو دارند اما در خود سازمان کارشناسانی هستند که صرفا دغدغه توسعه استان رو دارند . ای کاش آقای استاندار نظر کارشناسان مجموعه راجه به گزینه ها رو میگرفتند . اگه قراره که سنی بزارند آقایان مهرنیا و جدلی بهترین گزینه ها برای معاونت عمرانی و برنامه ریزی هستند چراکه اولا وفادار به نظام مقدس جمهوری اسللامی هستند ثانیا ادمایی پاکدست هستند ثالثا در کار و امور اداری فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستند رابعا متخصص و دارای تجربه در چند معاونت سازمان مدیریت و خارج از سازمان هستند.

غنایم
|    | 1392/11/8 - 13:36 |     42     1     |
خداروشکر . غنایم تقسیم شد بالاخره/ !!! شاید دیگه به خاطر مردم دولت کار کنه .چون سهم خواهان سهمشون رو می گیرند!

بلوچ
|    | 1392/11/10 - 15:39 |     5     1    
پاسخ: من خودم بلوچم ولی به این شیوه ی مدیریتی که سهمیه بندی شده اعتثاد ندارم . بلوچ و فارس بدارند اما کسی باشه که کار کنه . سابقه ی این افراد مشخصه .. از افراد متخصص و جوانتر استفاده کنند ما هم خوشحال میشیم !
ناشناس
|    | 1392/11/8 - 23:53 |     2     17    
پاسخ: غنایم جان مثل اینکه از کسانی هستی همه چیزرا میراث خود میدانند الآن که نام بلوچ به میان آمده شد سهم خواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابراهیم
|    | 1392/11/8 - 13:34 |     12     0     |
کشتید ما را . بگید فرماندارهای کجایند؟

سارانی
|    | 1392/11/8 - 13:31 |     17     4     |
از مالکی برامون اطلاعاتی بذارید بلوچ هست .

ازگر
|    | 1392/11/15 - 19:22 |     5     0    
پاسخ: تا آنجا که من میدانم براهویی وجدگال بلوچ نیستند تابرسدبه اصیل بودن
آپتاب پرست
|    | 1392/11/11 - 04:17 |     7     2    
پاسخ: مالکی گل آفتاب گردان است. براساس موقعیت هویتش عوض می شود......از زابلی و بیرجندی گرفته تا بلوچ و جیرفتی. همچنان هویتش در حال تغییر است
عثمان
|    | 1392/11/10 - 23:14 |     5     4    
پاسخ: اره بلوچ واز طایفه براهویی است بلوچ اصیلی است

علی
|    | 1392/11/8 - 13:15 |     18     5     |
استاندار محترم ضمن اینکه به تغییرات زیر مجموعه خود می پردازدبه مدیران ناکارامد وبازنشسته سایر دستگاهها نیز توجه نماید.

بارک زهی از ایرانشهر
|    | 1392/11/14 - 18:13 |     9     0    
پاسخ: استاندار ابتدا بیسوادان و چاق ها را از خوردن مال حرام جمع کند.

ناشناس
|    | 1392/11/8 - 06:50 |     130     8     |
استاندار باید زودتر انتصاباتش را شروع کند


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده‌ترین مطالب  
  جزییات ماجرای ربوده شدن لنج ایرانی توسط دولت سومالی/ارتباط با صیادان ربوده شده از طریق واتس‌اپ
  قشر فرهنگی با تکلیف گرایی روح حقیقت دین داری را احیا می کنند
آرشیو پربیننده‌ترین مطالب
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ندای زاهدان 1391
info@nedayezahedan.com
پشتیبانی توسط: خبرافزار
website statistics